marieke

Mond-tot-mond reclame

Misschien wel de beste, maar ook de moeilijkste vorm van reclame: mond-tot-mond reclame. Deze vorm is het meest waard, omdat de betrouwbaarheidsfactor enorm hoog ligt. Geen reclamecampagne kan qua geloofwaardigheid ooit tippen aan wat mensen zeggen over uw diensten of producten.

Er is maar één manier waarop u van dit machtige reclame-instrument kunt profiteren en dat is simpelweg steengoed zijn in wat u doet. Zorg dat daadwerkelijk de klant koning is bij u. Dat hij steevast tevreden is over de producten die u hem levert of de diensten die u voor hem verricht.

Flexibel

Reageer snel en liefst persoonlijk op eventuele problemen en klachten. Wees flexibel en probeer altijd mee te denken met uw klanten. Gegarandeerd dat zij dit onthouden en dat ze daarom niet alleen zelf bij u terugkomen, maar u ook aanbevelen bij  hun eigen kennissen en relaties. En dat kan u uiteindelijk veel geld opleveren!

 

Gepubliceerd op:
25-07-2012

Wat vind je van dit artikel?

x0
x0

Fijn dat je dit interessant vond. Wekelijks ondernemerstips ontvangen?

Lees meer

Marketing en reclame

Het inzetten van marketingtools en reclamemethoden is een prima manier om jouw bedrijf bij de doelgroep te promoten en een product of dienst goed in de markt te zetten. Maar welke mogelijkheden heb je hiervoor als starter tot je beschikking en hoe zet je de eerste stap? Hieronder vind je meer informatie over het fijne samenspel tussen marketing en reclame. Zo kom je bijvoorbeeld meer te weten over:


Nu populair op Ikgastarten: lees de 4 tips voor het maken van reclame voor jouw startup.

Created with Sketch.

Gratis tips voor ondernemers ontvangen?

Dat kan met de wekelijkse nieuwsbrief van IkGaStarten. Meld je gratis aan en start nóg sterker!
 

Ja ik wil die tips >

Created with Sketch.

Maak een ijzersterke start

Ga aan de slag met de Startversterker. Een gratis tool voor startende ondernemers. 
 

  • tests, must-do's, tips en expert-inzichten
  • in je eigen tempo, waar en wanneer jij wil
  • houd bij hoe sterk je van start gaat​

Naar de Startversterker >

Goed bezig: ruim 3.917 ondernemers zijn al sterker gestart

Meld je aan

Haal alles uit de Startversterker. Bewaar artikelen, notities en checklists. Werk aan een ijzersterke start. In je eigen tempo, waar en wanneer jij wil.