Voorkeuren
Beeldscherm
Kies of je een lichte of donkere achtergrond wil
2 smartphones met pinpas en SmartpinReader ter illustratie van de mogelijkheden met Rabo SmartPin

Gebruik Rabo SmartPin met Tap to Pay of kaartlezer

Met Rabo SmartPin laat je je klanten altijd en overal eenvoudig pinnen. En je kiest zelf hoe je jouw klanten wil laten afrekenen. Wil je een fysieke kaartlezer waarmee je klanten laat afrekenen? Dan kan je de SmartPin kaartlezer bestellen. Of wil je je klanten gewoon via je telefoon laten afrekenen? Dan is de Tap to Pay functie wat voor jou!

Bovendien maak je automatisch gratis gebruik van Rabo Smart Pay. In het bijbehorende dashboard heb je altijd in één oogopslag inzicht in al je betalingen en beheer je eenvoudig je betaalmogelijkheden.

Lees meer over Tap to Pay
Tap to Pay is een eenvoudige manier om mensen overal te laten pinnen zonder dat je hiervoor moet investeren in een pinterminal

Wat zijn de kosten van Rabo SmartPin?

Kies zelf of je gebruik wil maken van Tap to Pay, of dat je een kaartlezer bij je Rabo SmartPin abonnement wil. Je abonnementskosten zijn afhankelijk van jouw keuze. Daarnaast betaal je per transactie en per bijschrijving van een bundel transacties op je rekening. De bijschrijving kost per bundel € 0,35. Je kunt bij Rabo Smart Pay kiezen uit een bijschrijving per overeenkomst, per winkel, per verkooppunt of per betaalpunt.

Rabo Tap to Pay kosten
Abonnementskosten (maandelijks opzegbaar )*€ 2,50 per maand

Naast de abonnementskosten betaal je transactiekosten en toeslagen voor gebruik van de Rabo SmartPin app en Tap to Pay. Zie kopje Transactiekosten.

Voordelen van Rabo SmartPin

Keuze uit Tap to Pay of kaartlezer
Klanten overal en altijd laten betalen
Altijd inzicht en overzicht in je omzet en makkelijk je btw-aangifte doen
Contante betalingen registreren en wisselgeld berekenen
Zelf kiezen welke betaalmethoden je accepteert: Maestro, V PAY, MasterCard, VISA, Betaalverzoek en iDEAL QR
Snel betalingen aanslaan vanuit je productencatalogus en je voorraad bijhouden
Kassabon mailen of printen met bonnenprinter
Verschillende gebruikersprofielen
Rabobank

Gebruik de Rabo SmartPin App als volledige kassaoplossing

Rabo SmartPin is meer dan alleen een mobiel pinapparaat. Je kunt van Rabo SmartPin een volledige kassaoplossing maken door een productcatalogus aan te maken in de app en deze op je tablet te gebruiken. Ook kan je in de Rabo SmartPin App je voorraad bij houden, meerdere gebruikers koppelen en zelfs contante betalingen registreren. Handig dus.

Meer over de Rabo SmartPin App mogelijkheden

Vraag Rabo SmartPin aan in 3 stappen

Rabo SmartPin aanvragen

Start je aanvraag hieronder.

Rabo Smart Pay dashboard

Kies de betaaloplossing die bij jou past.

Product verzonden

Het product komt jouw kant op.

Wat is Rabo Smart Pay?

Rabo Smart Pay is de totaaloplossing om jouw klanten te laten betalen. In dit gratis dashboard heb je altijd in één oogopslag inzicht in je omzet. De betalingen van al je verkooppunten staan overzichtelijk bij elkaar. Of er nu in een winkel of online is betaald. Je ziet precies waar welke omzet is gerealiseerd. Ook kan je in het dashboard eenvoudig betaalmogelijkheden toevoegen en beheren. Als je Rabo SmartPin aanvraagt, krijg je het Rabo Smart Pay dashboard er automatisch bij. Heb je al Rabo Smart Pay? Dan vraag je Rabo SmartPin eenvoudig aan in je bestaande dashboard.

Lees meer over Rabo Smart Pay

Koppel Rabo Smart Pay aan jouw boekhouding

Automatiseer je boekhouding met de boekhoudkoppeling voor Rabo Smart Pay.

Je transacties worden automatisch verwerkt Je bespaart tijd in het bijhouden van je administratie en hebt minder kans op fouten Je hebt realtime inzicht in je omzet en kunt betalingen eenvoudig afstemmen

Ondersteunde boekhoudpakketten

Moneybird e-Boekhouden SnelStart Twinfield Yuki

De boekhoudkoppeling voor Smart Pay aanvragen

Wil je de boekhoudkoppeling voor Smart Pay aanvragen? Neem dan contact met ons op via +31 (088) 727 11 57 of contact@smartpay.rabobank.nl.

Rabo SmartPin laatste nieuws

Productdetails Rabo SmartPin

Goed om te weten

Om Rabo SmartPin aan te vragen heb je een zakelijke rekening bij de Rabobank nodig. Je sluit een jaarcontract af als je je Rabo SmartPin bij ons huurt. Rabo SmartPin is onderdeel van Rabo Smart Pay. Voordat je een overeenkomst afsluit, is het verstandig om jezelf goed te informeren. Ook geschikt voor retourpinnen.

Voorwaarden

Lees meer over hoe Rabo SmartPin werkt op de Support pagina

Veelgestelde vragen

Wie moet de overeenkomst ondertekenen?

(Eén van) de wettelijke vertegenwoordiger(s) van jouw bedrijf ontvangt de Rabo Smart Pay overeenkomst in zijn Berichten in de beveiligde omgeving van Rabo Internetbankieren. In de regel is dit degene die het laatst is ingelogd in Rabo Internetbankieren. Dit kan dus ook je mede-rekeninghouder zijn. Je vindt de naam van de wettelijke vertegenwoordiger die de overeenkomst ontvangt in de bevestigingsmail na het invullen van het aanvraagformulier. De overeenkomst kan digitaal worden ondertekend met je zakelijke bankpas en de Rabo Scanner.

Hoe doorloop ik het aanvraagproces?

Als je Rabo SmartPin aanvraagt, krijg je het Rabo Smart Pay dashboard er automatisch bij. Heb je al Rabo Smart Pay? Dan vraag je Rabo SmartPin eenvoudig aan in je bestaande dashboard. Log in op je dashboard en kies in je winkelomgeving uit de gewenste betaaloplossing: Rabo SmartPin met Tap to Pay of Rabo SmartPin met kaartlezer. In je winkelmand kun je vervolgens je keuze ondertekenen. Lees meer over de installatie en activatie van Rabo SmartPay op de Rabo SmartPin supportpagina en de Tap to Pay supportpagina’s.

Wie moet de aanvraagwizard ondertekenen?

(Eén van) de wettelijk vertegenwoordiger(s) en van jouw bedrijf of de beheerder plus kan de wizard ondertekenen. Gebruik hiervoor de zakelijke pas van de rekening waarop je Rabo Smart Pay hebt aangevraagd.

Met welke pas moet ik inloggen?

Je logt in met je zakelijke pas van de rekening waarop je Rabo Smart Pay hebt aangevraagd. Met deze pas moet je ook in Rabo Internetbankieren kunnen inloggen.

Ik zie geen overeenkomst in Berichten in Rabo Internetbankieren, hoe kan dat?

De wettelijke vertegenwoordiger(s) van jouw bedrijf ontvangt de Rabo Smart Pay overeenkomst in zijn Berichten binnen de beveiligde omgeving van Rabo Internetbankieren. Als je geen Rabo Internetbankieren hebt, ontvang je de overeenkomst per mail.

Lees meer over hoe Rabo SmartPin werkt op de Support pagina

Aan de slag met Rabo SmartPin

Maak je nog geen gebruik van Rabo Smart Pay? Als je Rabo SmartPin aanvraagt, maak je automatisch gratis gebruik van Rabo Smart Pay. Heb je al wel Rabo Smart Pay? Log in op je persoonlijke dashboard en voeg Rabo SmartPin gemakkelijk toe aan je betaaloplossingen.